برسی بازیHorizon Zero Dawn

برسی بازیHorizon Zero Dawn

برسی بازیHorizon Zero Dawn

گیمز همین المان‌های آشنا را در چنان سبک و سیاق و اتمسفری ارائه می‌کند که حس تازه بودن دارند. بازی Horizon Zero Dawn فقط در یک نسخه به چنان سطحی از اوریجینال بودن می‌رسد که سری بازی‌های Killzone در چندین نسخه قادر به رسیدن به چنین جایگاهی نبودند. استودیو گوریلا برای مدت‌های طولانی است که بازی‌های بزرگی را ساخته و عرضه کرده است، ولی Horizon Zero Dawn بازی‌ای است که در نهایت به نظر می‌رسد همان تجربه‌ای است که توانایی این استودیو را به شکل واقعی‌اش نشان می‌دهد.


آی‌جی‌ان: ۹۳ از ۱۰۰

بازی Horizon Zero Dawn هم جهان بسیار وسیع و زیبایی دارد و هم در داخل این جهان، موارد مختلفی به‌تان برای سرگرم‌شدن ارائه می‌کند. بخش اصلی بازی یعنی مبارزات آن، بسیار هیجان‌انگیز و رضایت‌بخش است و دلیل آن هم تنوع بالای این بخش و همچنین رفتار‌های موجودات رباتیک است که در سراسر جهان بازی دیده می‌شوند و کشتن هریک از آن‌ها، نیازمند فکر کردن برای یافتن تاکتیک مناسب است. با اینکه ماموریت‌های جانبی می‌توانستند بهتر هم باشند، ولی ماموریت‌های اصلی و داستان بازی آنقدر خوب و غنی هستند که این ضعف کوچک به چشم نیاید. داستان بازی یک رمز و راز مرکزی داشته و پیرامون آن روایت می‌شود و در نهایت هم شاهد یک پایان‌بندی بسیار عالی هستیم.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

استودیو گوریلا گیمز یکی از بهترین بازی‌های جهان‌باز نسل فعلی را روانه بازار کرده است؛ بازی‌ای که سیستم مبارزات آن بسیار عالی و غنی است و شاهد خلاقیت بسیار خوبی نیز در زمینه طراحی دشمنان بازی هستیم. از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی هم می‌توان به ایجاد یک تعادل عالی بین المان‌های واقعی و طبیعی و موجودات رباتیک و فناوری‌های پیشرفته اشاره کرد و سیستم ارتقای شخصیت نیز در بازی بسیار تاثیرگذار ظاهر می‌شود. درست است که بازی در زمینه مبارزه‌های تن به تن گاهی دچار مشکل می‌شود و رابط کاربری آن نیز ایراد‌هایی دارد، ولی در مجموعه یک تجربه عالی را شاهد هستیم.

گیم اینفورمر: ۸۸ از ۱۰۰

هیچ یک از ایراد‌های جزئی بازی Horizon Zero Dawn باعث نشد که تجربه تقریبا ۵۵ ساعته من از این بازی دچار مشکل شود. همچنین زمانی هم که بازی را تمام کرده و کنار گذاشتم، تنها حس موجود در من رضایت بود. این بازی قطعا یک اثر انقلابی برای بازی‌های جهان‌باز نیست، ولی یک تجربه کامل و درگیر‌کننده است که نشان می‌دهد گوریلا گیمز قادر است علاوه بر سری Killzone، بازی‌های بزرگ دیگری را نیز توسعه بدهد.

ویدیو گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

کشتن و از بین بردن ربات‌های عظیم‌جثه بازی با سلاح‌های متنوع بازی، بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. ولی اصلی‌ترین نقطه قوت بازی این مساله نبوده و ویژگی بارز آن، ماجراجویی پر رمز و راز و پیچیده آلوی برای فهمیدن هویت واقعی خودش است که می‌تواند مخاطب را کاملا درگیر خود کند.

نمره بازی Horizon Zero Dawn

نمره بازی Horizon Zero Dawn


نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24927